Ella Dahlin

Sista Juli..

Publicerad 2014-07-31 17:28:58 i Allmänt,

.. Redan! Imorgon går vi in i augusti och snart är det vinterjackor som gäller igen känns det som haha. Har inte gjort så mycket idag, kollat på min serie och köpt kattsand typ ;)
 
Ska snart börja med maten, blir pasta och köttfärsås idag. Har äntligen fått fram det perfekta receptet på köttfärsås, en blandning mellan min familjs och robins familjs och det blir så gott!
 
Vad händer framöver då hmm.. Min mamma, lillasyster och hennes pojkvän kommer upp i början på nästa vecka så det blir väl Bettnes om det är fint väder. På onsdag ska jag få mina naglar fixade så det ser jag fram emot! Annars inget planerat tror jag, får se vad som händer helt enkelt.
 
Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela