Ella Dahlin

Kräftskiva och Pluggdag

Publicerad 2014-09-27 21:22:10 i Allmänt,

Igår var jag med Elin till frisören där hon färgade sitt hår lila. Sjukt snyggt blev det! Jag ska själv färga håret i en ny färg snart faktiskt, blev ännu mer taggad när jag såg hennes resultat.

Efter det var vi och handla massa skaldjur och hade kräftskiva hos mig tillsammans med Robin. Väldigt gott.. Sen satt vi och spelade tvspel och kort resten av kvällen.

Idag när jag vaknade så tog jag mig till Elin för att plugga lite, även om vi har olika kurser så är det skönt att få lite pluggpepp även om vi inte lyckades vara jättefokuserade hela tiden haha.


Kräftor, räkor, havskräftor och hummer!







Kommentarer

Postat av: Malin Lindgren

Publicerad 2014-09-28 00:26:34

Åh kräftor som är så himla gott, var faktiskt på två kräftskivor i år.. :)

Kika gärna in på min blogg och kanske lämna en kommentar tillbaka? Skulle bli väldigt glad. :) På min blogg kan du läsa om min vardag, mycket träning, om mitt distansförhållande med min kille som bor i Kil, ett litet samhälle norr om Karlstad, 35 mil ifrån mig, nya inköp, tips, resor och mycket mer! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela