Ella Dahlin

3 december

Publicerad 2014-12-03 19:20:03 i Allmänt,

Idag åkte jag in till stan igen, läkarbesök. Det gick bra iaf, proverna såg bra ut så det är skönt!
Kom hem runt 12 och har sen dess kollat på film, städat och ätit middag.
 
Sitter just nu och kollar på Jack Frost, fin julfilm tycker jag. Har redan sett på alla "nu är det jul igen", "the holiday" och "ensam hemma". Julfilmer hör ju december till hehe.
 
Sen har jag internetshoppat lite också. Oops. Både Nelly och Fitnessguru hade en kampanj med klarna att man kan betala i januari, vet inte om det är bra eller dåligt att dom kör med såna saker? Bra för mig just nu då jag vill ha de här sakerna men inte har pengarna förtillfället hehe, men man kanske inte ska ta som vana att beställa saker på det sättet för då blir det lyxfällan nästa ;)
 
Det från Nelly beställde jag i lördagsnatt så det kanske kommer imorgon om jag har tur och paketet från Fitnessguru borde vara här innan helgen iaf!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2014-12-04 16:38:40

Bra att det gick bra hos läkaren! Jag tror att det gick bra för mig hos tandläkaren också...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela