Ella Dahlin

Aj

Publicerad 2014-12-09 17:11:21 i Allmänt,

Hejhej.
 
Sorry för att det inte blev någon uppdatering igår, mår skit haha. Hostar, täppt i näsan och ont i hela kroppen. Inte kul alls. Igår åkte jag även in till stan för tandläkarbesök även om jag starkt funderade på att avboka min tid så ville jag ha det överstökat!
 
Frågade Robin om inte han kunde köra mig hem när jag var klar
 
"ifall de drar ut tanden vill jag inte sitta på en buss helt bedövad i käften haha"
 
"äh varför skulle de dra ut tanden? Men jag kan köra dig ändå"
 
Tur var väl det för visst drogs tanden ut ;). Tandläkaren skulle inte komma åt att laga hålet och eftersom att det var en visdomstand är det lättare att bara ta ut den direkt. Jag hade tur ändå, för det tog max 2 minuter för henne att dra ut den.. Har hört skräckhistorier där det tar över en timme att få ut en tand!
 
Så idag är jag sjuk + har ont i munnen, kul kombo :)
 
 
Har fått mitt paket från Nelly också, visar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela