Ella Dahlin

Dan före dan före dopparedan

Publicerad 2014-12-22 21:01:00 i Allmänt,

Hej på er!
 
Idag har jag.... inte gjort speciellt mycket. Färgbombade mitt hår i ca en halvtimme, det står 3 minuter på flaskan men jag tycker att det håller bättre om man låter det sitta i längre. Dessutom gör det ju ingen skada på håret så why not?
 
Imorgon ska jag upp lite för tidigt för att det ska kännas okej haha. Åker med Robin in till stan när han ska till jobbet eftersom att han tar bilen, kommer dock bli avsläppt hemma hos min familj så jag får väl lägga mig och sova ett tag till! På eftermiddagen när R har slutat jobba ska vi iväg och köpa julklappar, hoppas att vi hittar till alla bara annars blir det lite jobbigt ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela