Ella Dahlin

Januari 2014

Publicerad 2014-12-01 20:00:00 i 2014, Allmänt,

Eftersom att 2014 börjar lida mot sitt slut (det är ju faktiskt bara 30 dagar och 4 timmar kvar innan 2015), så tänkte jag starta en throwback på året som har varit månad för månad.
 
Börjar med Januari, och 12slaget. Jag och Robin firade in 2014 ute i Storvreta tillsammans med några vänner, sköt upp raketer och drack champagne.
 
Sen hände det grejer mina vänner! Inom loppet på en vecka kommer jag in på sjuksköterskeutbildningen på Umeå universitet, Robin får en jobbintervju i Umeå - åker upp och ner samma dag, tar körkort, får jobbet och på söndagen den veckan flyttar vi upp till norrland. Inte illa huh? ;)
 
Vi bodde hos min mormor, jag började skolan och han började jobba.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela