Ella Dahlin

November 2014

Publicerad 2014-12-30 14:50:42 i 2014, Allmänt,

Flyttade tillbaka till Uppsala! Bor hemma hos Robins mamma och sambo för att det fanns mest plats här, mitt gamla rum har min lillasyster tagit över och hennes förra rum är numer ett kontor typ. Så det blev att flytta ut på landet, men det är helt okej för min del även om vi vill få tag på något eget igen väldigt snart :)
 
Åkte upp till Umeå i mitten av november för att städa ur lägenheten, det var mamma och jag som städade och det tog sitt lilla tag men lägenheten såg i princip oanvänd ut och vi klarade besiktningen av den. Passade på att gå ut med Elin när jag var där, Scharinska som är det konstigaste ställe jag har varit på men det var askul.
 
Sen hände det inte så mycket i november faktiskt, var mest hemma!
 
 
 
 
Hejdå fina men dyra lägenhet </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela