Ella Dahlin

Tandläkare

Publicerad 2014-12-02 17:14:53 i Allmänt,

Hej!
 
Idag tog jag mig in till stan och tandläkaren. Tog bort lite tandsten i överkäken, det gör så jäävla ont haha. Förlåt om jag skrämmer någon men nej det är verkligen inte skönt. Tur att det går snabbt iallafall!
Självklart har jag fått ett hål i en av mina visdomständer också som måste lagas, så det ska jag göra nästa vecka. Jag som hade hoppats få slippa att gå till tandläkaren på 1 år framåt - nej.
 
Har aldrig haft ett hål i hela mitt liv, men bara för att man börjar betala när man är 20 så ska jag få ett. Laga hål gör säkert också skitont?
 
Jaja, ska snart börja laga mat. Blir spaghetti och köttfärssås idag, inget speciellt men det funkar :)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2014-12-04 00:12:15

Haha det gör inte ont att laga hål. Gjorde det för typ 1 år sedan.. ja visst, jag ligger fortfarande de och skrattar för det kittlas ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela