Ella Dahlin

Bio och migrän

Publicerad 2014-11-29 13:28:20 i

Hej!

Igår drog jag hem till Aga, där vi satt och snackade skit i några timmar. På kvällen gick vi på bio med Sofia och Mandana, såg mockingjay och jag tycker att den var väldigt bra, de andra två filmerna är lite bättre men gillade ändå den här ocksp och längtar till part 2 kommer ut! Jag har iofs läst böckerna så jag vet ju vad som kommer hända men ändå! ;)

Förutom det så började jag få min märkliga migrän precis innan bion, när det flimmrar för ögonen och vissa kroppsdelar domnar bort en liten stund (sjukt obehagligt!). När jag satt och väntade på bussen hem så kom även huvudvärken. Fick sitta och kisa på bussen för att det var så jobbigt ljus haha, men det har ju gått över nu som tur är men roligt är det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela