Ella Dahlin

En lite lugnare lördag

Publicerad 2014-11-22 22:28:04 i

Har inte gjort mycket idag, tog en sväng till apoteket - Robin skulle ha antibiotika och jag skulle ha min medicin men hade inte kommit in något nytt recept på dom än så kommer få gå utan i några dagar, smått irriterande då jag faktiskt sköter mina mediciner denna gång haha. 

Börjar bli sjuk också vilket är väldigt kul.not. Har ont i halsen och lite feber..

Robin och jag käkade pizza idag och sen blev det "så mycket bättre " och idag var det ett ganska bra avsnitt tycker jag! 

Fick myssällskap i soffan också. 


Kommentarer

Postat av: Ebba Sofie Andreasson

Publicerad 2014-11-22 22:59:14

SV: åh tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela