Ella Dahlin

Måndag 24 november

Publicerad 2014-11-24 17:15:04 i Allmänt,

1 månad kvar till jul, sjukt haha.
16 dagar till första antagningsbeskedet till Universitetet,lite scary men är ganska säker på att jag kommer in faktiskt. Om man kollar statistiken för tidigare terminer så ser det ut som att jag kommer in iaf!
 
Spännande, får se vad Uppsalas studentliv har att erbjuda då! Kan ju bara Uppsala utifrån ett "jag har växt upp och bott här hela mitt liv" - perspektiv. ;)
 
Ny vecka iaf, ska träffa Johanna på onsdag, Aga på fredag och sen äta middag hos min familj på lördag :)
Veckan efter väntar blodprov, läkarbesök samt tandläkare. Inte lika lockande vecka haha!
 
Ella och Johanna 14 år haha.<3
jag älskar bilden.
har precis kollat igenom hela min bdb, oh minnen! säger jag bara.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela