Ella Dahlin

Märklig kändiscrush - det visste ni inte om mig

Publicerad 2014-11-21 22:22:59 i Allmänt, ThisIsMe,

Har kollat på P.S i love you som är en såndär fin film.Varje gång jag ser filmen får jag en liten crush på de två manliga skådespelarna haha. Som förövrigt är 45 samt 48 år (Vem är Channing Tatum liksom..Skoja jag behövde inte ens googla för att stava hans namn haha).
 
Tillbaka till Gerard Butler och Jeffrey Dean Morgan då - tror mest att det är rollerna dom spelar som jag har en liten crush på, Jeffrey spelar ju även Denny i Grey's Anatomy och har en crush på honom där också men det borde ju alla som har sett Grey's få tycker jag.
 
Kul men väldigt onödig fakta såhär en fredagkväll. Har ni någon kändiscrush vem/varför?
 
 
 
Äh vi tar med en på Tatum också bara för att.
 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-11-21 22:29:42

Åh Channing Tatum är ju för snygg..dregel.
Tycker att Ed "Chuck Bass" Westwick är vrålsexig men det är nog också lite för hur han är i GossipGirl! :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2014-11-21 22:50:56

Gillar också Gerard, älskar hans röst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela