Ella Dahlin

#såndärkullistanivet

Publicerad 2014-11-19 21:41:14 i Allmänt, ThisIsMe,

När är du född?
1 oktober
 
Vad gör dig lycklig?
Familj, vänner, pojkvän, sommar
 
Vilken är veckans bästa dag?
Lördag.
 
Vilka är dina starkaste sidor?
Att jag är bra på att lyssna, och att jag tänker efter en extra gång innan jag bestämmer mig för något.
 
Vilken var den senaste filmen du såg?
Sex Tape - som är en komedifilm och inget annat haha.
 
Vad var det bästa som hände under 2014?
Att vi flyttade till Umeå, bästa beslutet någonsin. Nu är vi ju dock tillbaka i Uppsala, men kommer aldrig ångra att vi flyttade norrut det här året!
 
Vilket var ditt senaste inköp?
Ostfrallor från Ica - muuuums
 
Är du natt eller morgonmänniska?
Alltså, jag har ju inga större problem att gå upp när klockan ringer tidigt men om jag någonsin vaknar av mig själv innan 10? Svar Nej. Skulle nog svara nattmänniska på det.
 
Vad är din favoritfärg?
Just nu är det nog grått. Uppiggande färg tycker ni inte? ;)
 
Vilket stjärntecken är du född i?
Vågen - Diplomatisk, söker harmoni och balans, charmig, romantisk, lojal, bra på att lyssna

Hur är ditt drömboende?
Just nu: En stor ljus och öppen lägenhet med ett gigantiskt kök med köksö. 2 badrum varav ett har badkar, stor balkong med sol hela dagen.
 
Vilka saker finns alltid i ditt kylskåp?
Champinjoner, lök, parmesanost och cola haha.
 
Vad gör dig mest stolt över dig själv?
Att jag kör mitt race och gör vad som känns bäst för mig.
 
Vad är din favoritdoft?
Nytvättat, nyklippt gräs, sommarens första regn och Robins parfym. 
 
Vilka är dina favoritbutiker?
H&M och Gina kanske, och Cervera.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela