Ella Dahlin

13 Januari

Publicerad 2015-01-13 17:30:53 i Allmänt,

Hejhej!
 
Då har det varit helg, med snökaos, strömavbrott och innebandymatch.
Igår var jag på en förskola i stan som jag har fått extrajobb på, visades runt och skrev på lite papper osv. Jobbar mitt första pass på fredag så det ska bli roligt! Börjar dock klockan 7 = måste gå upp klockan 5.. Funderar på att sova hos mina föräldrar så kan jag iaf sova lite längre ;)
 
På torsdag ska jag till universitetet för introduktionsdag och sen på måndag drar utbildningen igång på riktigt så det ser jag fram emot!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mizca

Publicerad 2015-01-13 18:05:19

Vad roligt med både utbildning och extrajobb :)
Åh vad skönt att få börja jobba kl 7, tänk om man ändå hade sovmorgon.. hihi!

Svar: Härligt. Något speciellt som gjort att du valt dina motiv? Vad blir nästa?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela