Ella Dahlin

1a januari 2015 (!!)

Publicerad 2015-01-01 19:50:10 i Allmänt,

Så märkligt att skriva och säga 2015.. Men det känns konstigt varje år och snart vänjer man sig, som alltid.
 
Som jag sagt förut, 2014 var ett så himla bra år för min del, allting gick bara jättebra. Iofs så förtjänade jag det efter 2013 som sög haha. Nej 2015 har mycket att leva upp till men vet ni vad? Jag tror att 2015 kommer bli minst lika bra, hoppas att det blir ett bra år för er också.
 
Jag har inga nyårslöften för jag tror inte på det, 80% bryter sina löften. Så jag har en lista på vad jag vill/tror kommer hända så får vi väl se hur det går.
 
  • Köpa bostad (ja ni hörde rätt, köpa inte hyra och det är redan på g)
  • Börja plugga 
  • Jobba extra
  • Skaffa en tatuering
  • Komma igång med träningen och få in en rutin med regelbunden träning
  • Yoloa lite mer
  • Åka utomlands
  • Ta körkort
 
Nu kör vi!
 
Lets keep something up all year long. I'll post what day it is out of 365, and you can heart it when you accomplish one of your goals or have had a good day😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela