Ella Dahlin

Februari 2014

Publicerad 2014-12-04 19:32:04 i 2014, Allmänt,

Då fortsätter jag min årsresumé!
 
Februari började med att jag gick ut i Umeå för första gången. Eller ja inte ut som i utomhus såklart utan ut på krogen. Med min nya kompis Emilia och några vänner till henne, hade jätteroligt.
 
Hade bott hos mormor i sammanlagt 3 veckor och det började kännas lite segt och då fick vi erbjudande att komma på en lägenhetsvisning, vi sa att vi ville ha lägenheten och några dagar senare så fick vi veta att vi hade fått den! med inflytt typ .. NU.
Robin fyllde år i samma veva så vi åkte ner till Uppsala för att fira honom och åka upp med möbler och resten av våra saker, till vår lägenhet.
 
Det var det största som hände i februari iövrigt så rullade det på med skolan och vi hade praktik på äldreboende, tyvärr trivdes jag inte alls på min praktikplats vilket var synd, annars kanske jag hade fortsatt min sjuksköterskeutbildning vem vet?.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela