Ella Dahlin

Fredag 28 Mars

Publicerad 2014-03-28 19:01:53 i Allmänt,

Hallå!
 
Var i skolan i ca 1 ½ timme idag, åt lunch på stan med Emilia och sen mötte jag upp mamma som hade varit och klippt sig. Vi gick runt i affärer + tog en fika, fick med mig ett par boyfriendjeans, ny vårjacka,en mascara + två soffkuddar, tack mammi!
 
Åkte till mormor och åt middag och sen fick jag skjuts hem. Har städat undan lite disk och sitter bara och tar det lugnt i soffan, väntar på robins mamma och syster som är framme närsomhelst!

Kommentarer

Postat av: Mimmi

Publicerad 2014-03-28 22:18:59

Hej! Hittade hit via Paulas blogginlägg som handlade bl.a. om Italiens öar.

Läste att du varit i Alghero och då du var den enda som kommentera med blogg så tänkte jag fråga dig ett par saker, om det är okej :) Jag och min familj ska dit i juli.

Ett par saker är egentligen en sak haha men hur är shoppingutbudet? Är själv 20 år och skulle gärna vilja shoppa där. FInns det butiker och dylikt? Såsom Zara kanske?

Ha en bra fortsatt kväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela