Ella Dahlin

Tatueringsabstinens

Publicerad 2014-11-21 21:04:12 i Allmänt,

Aaaah vill tatuera mig igen. Det är ett halvår sedan den senaste, vilket inte är så lång tid egentligen.. Men när man har ca 5 olika motiv/ideér kvar i huvudet så är det lång tid. Får satsa på att gadda mig senast i maj..
 
Har sagt det förr och säger det igen, ni som bara vill göra en, liten - haha lycka till med det. Jag skulle bara ha en, gjorde 2 inom loppet på en vecka och min tredje ett halvår efter det så.. ;)
 
Kan avslöja att jag har två till texter som jag vill göra, problemen är
1: vet inte vars jag ska placera texterna, har redan en under bröstet och en längs låret.
2. En av de här 2 är på svenska, men jag kan inte ha både svenska, engelska och latin! Eller det kan jag säkert men jag vill gärna ha någon samhörighet haha. Möjligtvis att det ändå funkar om jag använder samma typsnitt? Får klura på det.
 
 
 
Den här gjorde jag i Maj 2014 på Red Dragon Tatto i Umeå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela