Ella Dahlin

Oktober 2014

Publicerad 2014-12-28 18:48:20 i 2014, Allmänt,

1 oktober fyllde jag 21, åt middag hemma hos mormor med Robin och Elin. Fick i present av mamma och pappa att färga håret hos en frisör så det gjorde jag på fredagen samma vecka och då gick även jag och Elin ut för att fira mig!
 
Flyttlådor började packas för det var dags att flytta snart...
 
25 oktober fyllde Elin år så då gick vi och våra pojkvänner ut och åt, bowlade och körde lasergame, sjukt kul!
 
Några dagar senare så kom Robins mamma och sambo upp med flyttbil, vi lassade in allting i bilen och sen körde de ner till Uppsala, jag stannade kvar några dagar för jag hade lite att göra i skolan + att det var halloween och det skulle jag och Elin självklart fira!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Oslofru

Publicerad 2014-12-28 19:42:09

Wow vilket vackert hår! :D

Svar: Tack så mycket! :)
Ella Dahlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela