Ella Dahlin

Tredje advent

Publicerad 2014-12-14 17:59:42 i Allmänt,

Hejhej!
 
Igår åkte jag och Robin in till stan, hängde hos mina föräldrar ett tag och pratade om jul och julklappar. Fick även veta att pappa brukar koka julskinkan innan den åker in i ugnen haha. Fast mamma avslöjade att i år har han köpt en skinka som redan är kokad sådeså! ;)
 
Sen gick jag och Robin och åt på Amazing Thai, så jävla god mat.. Tog buffé som vanligt. Efter det gick vi och kollade på sista Hobbitfilmen på bio. Har hört mycket blandat om den men både jag och Robin tyckte att den var bra!
 
Idag har vi inte gjort så mycket, bytt däck på en bil (eller robin gjorde det, jag stannade inne haha) och tog en sväng till Alundas julmarknad, tyvärr var det inte så mycket roligt där så vi gick igenom lite snabbt bara. Har precis ätit middag och ska snart ta oss ett bad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela